Ефективна робота у віддаленому режимі: практичні поради від Jooble

Робота у віддаленому режимі онлайн

Дистанційна зайнятість не втратила своєї популярності у 2024 році. У 7 тис. вакансій на сайті Jooble пропонується віддалена робота з можливостями працювати тільки з дому або у гібридному форматі. Проте, в онлайн-професіях можна часто зіштовхнутися з такими проблемами як недостатня соціалізація, перепрацювання, апатія, періоди прокрастинації, вигорання. Тому у цій статті ми поговоримо про правильну організацію роботи на ремоуті та дамо кілька ефективних порад. 

Створюємо робочу атмосферу: що необхідно мати для комфортної праці? 

На психологічному рівні у більшості людей дім асоціюється зі спокоєм та відпочинком. Через це працівникам складно утримувати належний рівень продуктивності під час виконання обов’язків. Для кращої дисципліни та концентрації необхідно облаштувати робоче місце, яке буде відтворювати атмосферу офісу. 

Для цього вам потрібні:

  • тихий куток у квартирі або кімната;
  • робочий стіл;
  • комп’ютерне крісло;
  • джерело додаткового освітлення (настільна або кільцева лампа);
  • ноутбук або стаціонарний комп’ютер;
  • гарнітура;
  • килимок для мишки;
  • органайзер для паперів.

Дистанційний формат передбачає багато відеозустрічей, тому бажано мати нейтральний фон, який не буде відволікати вас та співрозмовників під час бесід. У випадках, коли це організувати неможливо, альтернативою стане застосування функції розмиття фону, доступної у всіх сервісах за типом Zoom, Skype тощо. 

До речі, якщо вас зараз цікавить робота віддалена за кордоном, на сайті Jooble представлені свіжі вакансії для працівників різних сфер. Нові пропозиції працевлаштування з’являються тут щодня. 

Правила гнучкого графіка: як працювати без стресів та вигорань?

Багато фахівців, які прагнули вибрати вакансію з гнучким робочим графіком, через декілька місяців зіштовхуються з проблемами перепрацювань, хронічної втоми та апатії. Неправильна організація робочого графіку та недостатній відпочинок призводять до емоційних вигорань та зниження продуктивності. Щоб не втрачати ефективність, використовуйте так правила організації робочого дня.

№1. Дотримуйтеся чіткого графіка

Якщо вам вдалося знайти роботу з графіком з 9 до 18, то всі завдання повинні виконуватися у ці часові межі. Звісно, що трапляються ситуації, коли треба затриматися для завершення якоїсь важливої задачі, проте, слідкуйте, щоб це не ставало системою.

№2. Не нехтуйте перервами

Обідня перерва на 40-60 хвилин та 3-4 невеличкі паузи на 5-10 хвилин – це те, що допоможе підтримувати продуктивність протягом дня. Короткі відпочинки дають організму можливість відновити сили та енергію, покращують концентрацію та швидкість прийняття рішень, знижують рівень тривожності та стресу.

№3. Використовуйте додатки для підвищення продуктивності

Недостатній фокус на роботі – основна причина помилок при виконанні завдань та перепрацювань. Сьогодні існують застосунки, які допомагають працівникам з тайм-менеджментом та мотивацією. Наприклад, Pomodoro Timer, Todoist, TimeFree, FocusBooster тощо.

№4. Створіть орієнтовний розпорядок робочого дня

Плануйте свій день, незалежно від того, виконуєте ви однакові чи різноманітні задачі. Наприклад, якщо перегляд електронної пошти протягом години кожного ранку допомагає налаштуватися на робочий лад – внесіть це у свій розклад, так ви завжди знатиме з чого почати. Також відстежте години, на які випадає «пік» вашої продуктивності, та заплануйте туди найскладніші задачі.

Ефективна робота: що радять експерти для самоорганізації та підвищення концентрації?

Ефективна робота – це підтримання такого рівня продуктивності, який дозволить виконувати задачі різної складності без стресів та перепрацювань. Разом з експертами Jooble ми зібрали декілька порад для самоорганізації та контролю продуктивності.

№1. Складайте перелік задач на кожен день

Використовуйте короткі To-Do Lists з найважливішими задачами на сьогодні. Концентрація на перших трьох-п’яти справах у графіку зробить робочий день більш керованим і допоможе вам зосередитися на найважливіших завданнях. 

№2. Розставляйте пріоритети

Для ефективної та послідовної роботи задачі у списку справ на сьогодні повинні мати пріоритетність. Їх можна розподілити за терміновістю, складністю або кількістю уваги, яку вони вимагають. Так вам буде легше розуміти з чого починати та чим завершувати свій день.

№3. Мінімізуйте фактори, що відволікають

Зазвичай нас відволікають чати з колегами, соціальні мережі, повідомлення, не пов’язані з роботою тощо. Під час роботи переводьте чати та месенджери на режим «Без звуку» та повертайтеся до них після закінчення задач. Тримайте біля себе листок, на який можна у будь-який момент записати питання, про які вас просять або ви забули подбати раніше, щоб не відволікатися на них зараз.

№4. Працюйте тільки за робочим місцем

Довкілля також впливає на нашу дисципліну та мотивованість під час роботи. Експерти не рекомендують працювати в піжамі у ліжку, адже це надмірно розслабляє нас та знижує рівень концентрації. Для швидкого «перемикання» на робочий режим, працюйте у домашньому одязі за своїм столом.

№5. Будьте обережними з багатозадачністю

Мультизадачність – це характеристика, яка властива далеко не всім людям й більшості вона тільки заважає якісно виконувати роботу. Якщо ви звикли розв’язувати питання поступово, обирайте цю тактику та не переривайтеся на наступні задачі до завершення попередніх.

Наступний запис
Зарядний пристрій для електромобіля: особливості вибору
Попередній запис
Затишок та економія: Як вибрати ідеальне опалення для дому та енергозберігаючий водонагрівач
Схожі записи
1 коментар. Залишити новий
  • Vas
    31 Січня, 2024

    Чудові поради від експертів. Вони допомагають бути більш продуктивними, а значить більше заробляти і достойно відпочивати.

    Відповіcти
Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Заповніть це поле
Заповніть це поле
Будь ласка, введіть правильний email.