Як правильно організувати зберігання товарів у магазині (на складі та в залі)?

зберігання товарів у магазині

Грамотна організація зберігання товарів у магазині сприяє підвищенню продажів, створенню позитивного іміджу магазину та забезпеченню зручності для покупців. Для цього необхідно підібрати відповідні стелажі торгові від виробника, які представлені в асортименті.

Принципи та поради

Основні принципи правильної організації:

  • зручність доступу: товари мають бути розташовані таким чином, щоб покупці могли легко їх знайти та взяти;
  • візуальна привабливість: красива й акуратна викладка, щоб привертати увагу покупців;
  • логічність: групування за категоріями та підкатегоріями;
  • ефективне використання простору;
  • дотримання товарного сусідства: деякі товари не можна розміщувати поруч один з одним (продукти харчування та побутова хімія);
  • дотримання термінів придатності: продукція з терміном придатності, що спливає, має бути розміщена на видному місці, щоб її можна було швидко розпродати.

Поради від фахівців

Слід використовувати різні типи систем зберігання. Для цього необхідно замовити поличкові стелажі у КиївМетСервіс за доступною ціною. Розміщують товари на різних рівнях, використовуючи яскраві цінники та інформаційні таблички. Регулярно перевіряють терміни придатності товарів, стежать за чистотою та порядком у торговому залі.

Особливості розміщення товарів на складі магазину

Візок торговий
Візок торговий.

Ефективна організація зберігання у складському приміщенні – запорука безперебійної роботи торгової точки та оптимізації логістичних процесів.

Необхідно враховувати такі особливості:

  • тип товару, що зберігається. Вимоги до умов зберігання: температура, вологість, освітлення, габарити та вага продукції, особливості складування;
  • розміри та планування складського приміщення: раціональне використання простору, забезпечення безперешкодного доступу до товарів, зонування;
  • системи зберігання: вибір стелажів, використання піддонів, маркування товарів;
  • забезпечення безпеки: дотримання норм пожежної безпеки, захист від розкрадань, забезпечення безпечних умов праці;
  • контроль складських запасів: система складського обліку, регулярна інвентаризація;
  • підтримання чистоти: регулярне прибирання, боротьба зі шкідниками;
  • контроль за станом складського обладнання.

Дотримання цих принципів дасть змогу оптимізувати зберігання товарів у складському приміщенні магазину, підвищити ефективність роботи торгової точки та мінімізувати витрати.

Переваги грамотної організації

Важливо враховувати низку чинників. Це тип магазину (у продуктовому товари зберігатимуться інакше, ніж у магазині одягу), товарний асортимент (що більше товарів, то складніше їх правильно зберігати), площа торгового залу, цільова аудиторія (правильне розташування для зручності покупців).

До головних переваг відносять:

  • збільшення продажів та прибутковості;
  • підвищення іміджу магазину;
  • зниження втрат: товари з терміном придатності, що спливає, будуть швидко розпродаватися;
  • підвищення лояльності покупців.

Це важливий аспект мерчендайзингу, від якого залежить успіх роботи торгової точки.

Наступний запис
Як вибрати якісний шоколад
Попередній запис
Рішення для максимального комфорту в Mercedes-Benz
Схожі записи
Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Заповніть це поле
Заповніть це поле
Будь ласка, введіть правильний email.