Як створити бездоганне клієнтське обслуговування у сфері нерухомості

CRM система для ріелторів

Професійний підхід до клієнтів, своєчасне задоволення їхніх потреб та вміння вибудувати довірчі відносини – основа успіху у ріелторській діяльності. Фахівець повинен вміти знайти підхід до кожної людини, що звернулася – і в цьому відмінно допоможуть сучасні технології. Спеціалізована система CRM для ріелторів plektan.com – це важливий внесок у забезпечення високого рівня обслуговування.

Важливість клієнтського сервісу нерухомості

Задоволені клієнти з більшою ймовірністю звернуться повторно і порекомендують послуги своїм знайомим. Саме така реклама найефективніша, що безпосередньо впливає збільшення продажів. Кожна нова людина, яка прийшла за рекомендацією, вже зацікавлена ​​у співпраці, вона довіряє фахівцю, що спрощує взаємодію на всіх етапах перед укладенням фінальної угоди.

І в умовах високої конкуренції на ринку нерухомості якість обслуговування може стати вирішальним фактором для клієнтів під час виборів ріелтора.

Базові компетенції для спеціаліста з нерухомості

Для кращого розуміння потреб та очікувань важливо ретельно аналізувати кожну взаємодію та пропонувати рішення, які максимально відповідають їхнім вимогам. У цьому допоможе:

  • персоналізований підхід – максимум уваги, а також уміння слухати та чути, пропонуючи актуальні варіанти;
  • постійна комунікація – підтримка залучення до впевненості у правильності вибору;
  • інформування – про хід угоди, новини ринку та інші важливі події;
  • швидка реакція на запити – оперативність та своєчасність дуже цінні, як і пунктуальність.
Хороший ріелтор завжди на зв’язку, готовий підтримати, задати актуальний напрямок, а також надати реальну допомогу в порівнянні доступних об’єктів, щоб вибрати найкращий із них відповідно до запиту та озвучених вимог.

Роль CRM-систем у забезпеченні високого рівня обслуговування клієнтів

Ефективне управління клієнтськими даними необхідне централізованого зберігання та управління інформації. Тому CRM для ріелтора – основний інструмент, який необхідний хорошому спеціалісту з нерухомості. Спеціалізоване програмне забезпечення спрощує цілу низку завдань і допомагає:

  • швидко знаходити потрібні дані;
  • аналізувати історію взаємодій;
  • краще розуміти потреби клієнтів;
  • в один клік розміщувати рекламні оголошення;
  • запускати автоматичний пошук та підбір пропозицій.

Це звільняє час, підвищує ефективність роботи, а головне дозволяє обробляти більше запитів та керувати великою кількістю угод одночасно, щоб отримувати гідні комісійні.

Попередній запис
Переваги життя в однокомнатній квартирі
Подібні статті
Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Заповніть це поле
Заповніть це поле
Будь ласка, введіть правильний email.