Професійний підхід до клієнтів, своєчасне задоволення їхніх потреб та вміння вибудувати довірчі відносини – основа успіху у ріелторській діяльності. Фахівець повинен вміти знайти підхід до кожної людини, що звернулася – і в цьому відмінно допоможуть сучасні технології. Спеціалізована система CRM для ріелторів plektan.com – це важливий внесок у забезпечення високого рівня обслуговування.
Важливість клієнтського сервісу нерухомості
Задоволені клієнти з більшою ймовірністю звернуться повторно і порекомендують послуги своїм знайомим. Саме така реклама найефективніша, що безпосередньо впливає збільшення продажів. Кожна нова людина, яка прийшла за рекомендацією, вже зацікавлена у співпраці, вона довіряє фахівцю, що спрощує взаємодію на всіх етапах перед укладенням фінальної угоди.
І в умовах високої конкуренції на ринку нерухомості якість обслуговування може стати вирішальним фактором для клієнтів під час виборів ріелтора.
Базові компетенції для спеціаліста з нерухомості
Для кращого розуміння потреб та очікувань важливо ретельно аналізувати кожну взаємодію та пропонувати рішення, які максимально відповідають їхнім вимогам. У цьому допоможе:
- персоналізований підхід – максимум уваги, а також уміння слухати та чути, пропонуючи актуальні варіанти;
- постійна комунікація – підтримка залучення до впевненості у правильності вибору;
- інформування – про хід угоди, новини ринку та інші важливі події;
- швидка реакція на запити – оперативність та своєчасність дуже цінні, як і пунктуальність.
Роль CRM-систем у забезпеченні високого рівня обслуговування клієнтів
Ефективне управління клієнтськими даними необхідне централізованого зберігання та управління інформації. Тому CRM для ріелтора – основний інструмент, який необхідний хорошому спеціалісту з нерухомості. Спеціалізоване програмне забезпечення спрощує цілу низку завдань і допомагає:
- швидко знаходити потрібні дані;
- аналізувати історію взаємодій;
- краще розуміти потреби клієнтів;
- в один клік розміщувати рекламні оголошення;
- запускати автоматичний пошук та підбір пропозицій.
Це звільняє час, підвищує ефективність роботи, а головне дозволяє обробляти більше запитів та керувати великою кількістю угод одночасно, щоб отримувати гідні комісійні.