Успішність торговельної діяльності безпосередньо залежить від грамотності вибору приміщення під магазин. В Києві сьогодні представлено багато варіантів комерційної нерухомості. Щоб вибрати найбільш підходяще рішення, необхідно враховувати десятки чинників.
Оцінка географічної локації торгової точки
Плануючи купити магазин у Києві, необхідно вивчити наведені нижче інформаційні пункти, які допоможуть зробити правильний вибір нежитлового приміщення.
Потенціал району. Тут потрібно оцінювати густоту забудов, кількість місцевих жителів, рівень розвитку інфраструктури, наявність популярних громадських закладів (парків, розважальних центрів тощо).
Транспортні умови. Магазин повинен розташовуватися недалеко від зупинок громадського транспорту, мати зручні під’їзні шляхи, парковку.
Наявність конкурентів. Якщо в районі працює кілька точок зі схожими товарами, побудувати успішний бізнес буде складно, будуть потрібні ефективні креативні заходи.
Соціальна орієнтованість. Представники елітного класу не купуватимуть дешеві товари, а люди із середнім і низьким рівнем – відвідуватимуть брендові бутіки.
Важливим моментом при купівлі приміщення під магазин є юридичний супровід угоди. Щоб уберегти себе від шахраїв і недобросовісних продавців рекомендуємо запросити юриста з нерухомості. Ви отримаєте професійну юридичну підтримку і зможете купити магазин в Київській області без ризиків і втрати грошових коштів.
Види комерційної нерухомості під магазин
Сьогодні можна купити приміщення під магазин у Києві в різних форматах. Це може бути окрема будівля, точка в торговому центрі, об’єкт на першому поверсі житлового будинку.
При купівлі квадратних метрів усередині ТЦ потрібно звертати увагу на площу, розташування, форму та інші аспекти. Торгова точка має бути зручною і комфортною для покупця, досить просторою для переміщення. Бажано вибирати варіанти в безпосередній близькості до виходу, по сусідству з відділенням, де представлені популярні або супутні товари. Найзручнішою під магазин є прямокутна форма. Для неї простіше підібрати меблі та розробити концепт.
Купуючи нежитлове приміщення під магазин, потрібно особливу увагу приділяти його якості, особливо при обмеженому бюджеті. Щоб уникнути великих витрат на ремонт, необхідно віддавати перевагу об’єктам, що мають хорошу електричну систему, водопровід (залежно від сфери діяльності), пожежну сигналізацію, опалення, вентиляцію. Електричні потужності мають відповідати можливим потребам торгової точки. В іншому разі магазин не зможе функціонувати.
Переваги та недоліки різних комерційних приміщень
В торгових центрах продаж приміщення під магазин зустрічається часто. За умови зручного місця розташування така зона має багато переваг:
- великі щоденні потоки людей;
- комфортні умови та відсутність необхідності самостійно вирішувати питання, що стосуються комунікацій;
- наповнюваність, єдиний стиль оформлення та інше.
Купівля такого варіанту доцільна для тих, хто планує продавати брендову продукцію, електроніку, побутову техніку, іграшки, сувеніри та біжутерію, товари для дому та інше.
Свої переваги є і в окремо розташованої будівлі. Це незалежність, відсутність обмежень у плануванні дизайну, оформленні вітрини, можливість вибору рішення далеко від конкурентів, складання графіка роботи, використання будь-яких методів реклами та залучення відвідувачів. Експерти рекомендують віддавати перевагу такому формату представникам середнього і низького цінового сегмента.
Сьогодні продаж магазину в Києві здійснюється зазвичай через посередника. В столиці можна знайти багато форматів комерційної нерухомості для реалізації різних товарів. Щоб не помилитися з вибором, потрібно попередньо оцінити розташування, формат, якість забудови з урахуванням виду майбутньої підприємницької діяльності.